Show simple item record

dc.contributor.authorSimancas Cruz, Moisés Ramón 
dc.date.accessioned2019-10-03T08:33:10Z
dc.date.available2019-10-03T08:33:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://riull.ull.es/xmlui/handle/915/16272
dc.description.abstractReseñaes_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherInstituto Universitario de Ciencias Politicas y Sociales. Universidad de La Laguna (Tenerife, España)es_ES
dc.relation.ispartofseriesPasos, Año 2015, vol. 13 n. 5, pp.1283-1284;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleTurismo de interior: renovarse o morir. Estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia. Valencia: Editorial Desarrollo Territorial, Universitat de València. Gemma Cànoves, Montserrtat Villarino, Asunción Blanco-Romero, Elena de Uña y Cayetano Espejo (eds.). 2014 ISBN: 978-84-370-9251-5es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.doi10.25145/j.pasos.2015.13.088
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional