Show simple item record

dc.contributor.authorCanal Pagès, Engràcia
dc.date.accessioned2020-02-27T12:55:30Z
dc.date.available2020-02-27T12:55:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1695-712
dc.identifier.urihttp://riull.ull.es/xmlui/handle/915/18583
dc.description.abstractEmpresas e Innovaciónes_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherInstituto Universitario de Ciencias Politicas y Sociales. Universidad de La Laguna (Tenerife, España)es_ES
dc.relation.ispartofseriesPasos, Año 2010, vol. 8 n. 4, pp.669-671;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLos centros de información turística ¿limitarnos sólo a informar?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.identifier.doi10.25145/j.pasos.2010.08.058
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional