Show simple item record

dc.contributor.authorFlorido del Corral, David
dc.date.accessioned2020-03-06T14:11:03Z
dc.date.available2020-03-06T14:11:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1695-7121
dc.identifier.urihttp://riull.ull.es/xmlui/handle/915/18689
dc.description.abstractReseñaes_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherInstituto Universitario de Ciencias Politicas y Sociales. Universidad de La Laguna (Tenerife, España)es_ES
dc.relation.ispartofseriesPasos, Año 2010, vol. 8, n. 4, pp.695-700;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLa imagen de Andalucía en el turismo.Javier Hernández Ramírez. Fundación Centro de Estudios Andaluces, Sevilla: 2008.ISBN: 978-84-612-8078-0es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.identifier.doi10.25145/j.pasos.2010.08.062
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional