Show simple item record

dc.contributor.authorTorres Franquis, Francisco Javier 
dc.date.accessioned2020-03-24T19:59:37Z
dc.date.available2020-03-24T19:59:37Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1695-761X
dc.identifier.urihttp://riull.ull.es/xmlui/handle/915/19058
dc.description.abstractReseña de tesis doctorales_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de La Laguna. Servicio de Publicacioneses_ES
dc.relation.ispartofseriesBellas Artes 2003, n. 1, p. 189-190;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleLa imagen corporativa de las editoriales canarias en el diseño del libro. Colecciones y series (1980-1999). Análisis crítico y síntesis de propuestases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional