Show simple item record

dc.contributor.advisorLeón Pérez, Isabel Karely 
dc.contributor.authorGonzález Perera, María
dc.contributor.otherMáster Universitario en Dirección y Planificación del Turismo
dc.date.accessioned2022-06-03T14:23:58Z
dc.date.available2022-06-03T14:23:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://riull.ull.es/xmlui/handle/915/28027
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoen
dc.rightsLicencia Creative Commons (Reconocimiento-No comercial-Sin obras derivadas 4.0 Internacional)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es_ES
dc.titleCommunicative Strategies for Research Promotion: The Case of MICE Tourismen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Licencia Creative Commons (Reconocimiento-No comercial-Sin obras derivadas 4.0 Internacional)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Licencia Creative Commons (Reconocimiento-No comercial-Sin obras derivadas 4.0 Internacional)