• español
  • English
Universidad de La Laguna
  • Contacto
    • Formulario de contacto
    • Teléfonos
    • riull@ull.es
  • Ayuda y soporte
    • Biblioteca Universitaria
    • Información sobre el Repositorio
    • Subida de documentos
    • Apoyo a la investigación
    • español
    • English
    • español
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Universidad de La Laguna

Listar

Todo RIULLComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulos

Mi cuenta

Acceder

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Listar Revista Canaria de Estudios Ingleses Año 2000, Número 40 por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 26

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Lyle Campbell's Introduction to Historical Linguistics 

      Alonso Almeida, Francisco (2000)
    • Semiotic and Possessive Models in Relational Clauses: Thinking with Grammar about Grammar 

      Davidse, Kristin (2000)
    • A Computer-Aided Re- Appraisal of Co-selection: Implications for Interlingual and Intercultural Communication 

      Pérez González, Luis; Sánchez Macarro, Antonia (2000)
    • The Implicit Interpersonal Meaning of Linguistic Items 

      Luzón Marco, María José (2000)
    • Defending and Challenging Interpretations of the Past: The Role of Argument in School History 

      Coffin, Caroline (2000)
    • The Rape of Nanking in Japanese High School Textbooks: History Texts as Closed Texts 

      Barnard, Christopher (2000)
    • Los secretos, los ensueños y los tránsitos de Edgar A. Poe 

      Castillo Martín, Francisco JavierAutoridad ULL (2000)
    • Systemic Functional Linguistics across Genres: Present and Future Perspectives 

      Hernández Hernández, Manuel Augusto (2000)
    • Systemic-Functional Perspectives on Acquired Language Disorder: A Strength versus Deficit Approach 

      Mortensen, Lynne (2000)
    • Cognitive Dimensions of Anteriority in Locative Prefixes 

      Sosa Acevedo, Eulalia (2000)
    • Ambigüedad y ambivalencia en un poema de Emily Dickinson 

      Patea, Viorica (2000)
    • La recuperación de un clásico: una nueva traducción de Pamela 

      Toledano Buendía, María del CarmenAutoridad ULL (2000)
    • Systemic Tools To Establish Appropriacy in Discourse: The Case of Interjections in English and Spanish Conversations 

      Romero Trillo, Jesús (2000)
    • The Interpretation of Tense and Aspect in Argument Small Clauses in English 

      Jiménez Fernández, Ángel (2000)
    • Intermixing Multiple Discourse Strategies for Automatic Text Composition 

      O’Donnell, Mick (2000)
    • Language as Meaning Making Resource 

      Hernández Hernández, Manuel Augusto (2000)
    • Siguiendo las huellas del pasado en la ficción de Peter Ackroyd 

      Montesdeoca Cubas, María del PinoAutoridad ULL (2000)
    • Theme, Transitivity and Cognitive Representation in Spanish and English Written Texts 

      McCabe, Anne M.; Alonso Belmonte, Isabel (2000)
    • Using Systemic Functional Linguistics as an Aid to Translation between Spanish and English: Maintaining the Thematic Development of the ST 

      Munday, Jeremy (2000)
    • The Maintenance of Meaning in Syntactic Change: Towards a Diachronic Semantic Syntax 

      Díaz Vera, Javier Enrique (2000)
      Web ULLTwitterFacebook
      Universidad de La Laguna

      Universidad de La Laguna

      Pabellón de Gobierno, C/ Padre Herrera s/n. | 38200 | Apartado Postal: 456 | San Cristóbal de La Laguna, Santa Cruz de Tenerife - España | Teléfono: (+34) 922 31 90 00