español
English
Cambiar navegación
Contacto
Formulario de contacto
Teléfonos
riull@ull.es
Ayuda y soporte
Biblioteca Universitaria
Información sobre el Repositorio
Subida de documentos
Apoyo a la investigación
español
English
español
English
Login
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en RIULL
Esta colección
Listar
Todo RIULL
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Revista Canaria de Estudios Ingleses Año 2000, Número 40: Envíos recientes
Mostrando ítems 21-25 de 26
The Rape of Nanking in Japanese High School Textbooks: History Texts as Closed Texts
Barnard, Christopher
(
2000
)
Defending and Challenging Interpretations of the Past: The Role of Argument in School History
Coffin, Caroline
(
2000
)
Intermixing Multiple Discourse Strategies for Automatic Text Composition
O’Donnell, Mick
(
2000
)
A Computer-Aided Re- Appraisal of Co-selection: Implications for Interlingual and Intercultural Communication
Pérez González, Luis
;
Sánchez Macarro, Antonia
(
2000
)
Theme, Transitivity and Cognitive Representation in Spanish and English Written Texts
McCabe, Anne M.
;
Alonso Belmonte, Isabel
(
2000
)