español
English
Cambiar navegación
Contacto
Formulario de contacto
Teléfonos
riull@ull.es
Ayuda y soporte
Biblioteca Universitaria
Información sobre el Repositorio
Subida de documentos
Apoyo a la investigación
español
English
español
English
Login
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en RIULL
Esta colección
Listar
Todo RIULL
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
DAMAT. Análisis Matemático: Envíos recientes
Mostrando ítems 41-45 de 45
Education for sustainable development in Primary Education textbooks - an education approach from statistical and probabilistic literacy
García Alonso, Israel
;
Vásquez, Claudia
;
Seckel, María José
;
Alsina, Ángel
(
2021
)
What challenges does the 21st century impose on the knowledge of Primary School teachers who teach Mathematics? An analysis from a Latin America perspective
García Alonso, Israel
;
Vásquez, Claudia
;
Piñeiro, Juan Luis
(
2022
)
Assessing sustainability competencies present in class proposals developed by prospective mathematics teachers - Evaluando competencias en sostenibilidad presentes en propuestas de aula elaboradas por futuros profesores de Matemáticas.
García Alonso, Israel
;
Sosa Martín, Diana de las Nieves
;
Trujillo González, Rodrigo Francisco
(
2023
)
Prospective Secondary School Mathematics Teachers' Use of Digital Technologies to Represent, Explore and Solve Problems
Hernández Hernández, Sergio Alexander
;
Perdomo Díaz, Josefa
;
Camacho Machín, Matías
High School Teachers' Use of a Dynamic Geometry System to Formulate Conjectures and to Transit from Empirical to Geometric and Algebraic Arguments in Problem-Solving Approaches
Camacho Machín, Matías
;
Santos Trigo, Manuel
;
Olvera Martínez, Carmen
(
2018
)