RT info:eu-repo/semantics/masterThesis T1 Proyecto de innovación comunicativa para el edificio La Pirámide del Campus Guajara de la Universidad de La Laguna A1 Herrera Mesa, Sheila Omaira K1 marca K1 identidad visual corporativa K1 innovación K1 Universidad de La Laguna K1 Pirámide de Guajara AB Brand in universities is a broad imaginary of symbols that bring together such importantaspects as the philosophy, mission and values of these educational institutions. With itsupdate in 2018, the brand of the University of La Laguna has undergone a greatchange that has allowed it to adapt to new times and branding needs. This Master'sDegree Work carries out a sub-brand proposal specific for the Guajara CampusPyramid building, in addition an innovation proposal with a concrete communicationstrategy for the project YR 2020 FD 2020 LK http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/19875 UL http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/19875 LA es NO Máster Universitario en Innovación Comunicativa en las Organizaciones DS Repositorio institucional de la Universidad de La Laguna RD 24-nov-2024