• español
  • English
Universidad de La Laguna
  • Contacto
    • Formulario de contacto
    • Teléfonos
    • riull@ull.es
  • Ayuda y soporte
    • Biblioteca Universitaria
    • Información sobre el Repositorio
    • Subida de documentos
    • Apoyo a la investigación
    • español
    • English
    • español
    • English
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Universidad de La Laguna

Listar

Todo RIULLComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulos

Mi cuenta

Acceder

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Listar Revista Canaria de Estudios Ingleses Año 2010, Número 61 por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Learner Autonomy and Teacher Autonomy: Pedagogy for Classrooms 

      Bobb Wolff, Leslie (2010)
    • Where There's a WilThere's a Way... to Teacher and Learner Autonomy: Landmarks of a Teaching Career 

      Barbosa, Isabel (2010)
    • Can Moodle Increase Learner Autonomy? 

      Bobb Wolff, Leslie (2010)
    • Language Teacher Education: Challenges in Promoting a Learner-centered Perspective 

      Rubin, Joan (2010)
    • A Constrastive Analysis of Research Article Introductions in English and Spanish 

      Mur Dueñas, María Pilar (2010)
    • Intercultural Communicative Competence as a Tool for Autonomous Learning 

      Coperías Aguilar, María José (2010)
    • The Translator's "Ofermod": Reconsidering Maldon's "For His Ofermode" (89) in Translation through J.R.R. Tolkien's The Homecoming of Beorhtnoth 

      Bueno Alonso, Jorge Luis (2010)
    • Language Learning Motivation and Learner Autonomy: Bridging the Gap 

      Oxbrow, Gina; Rodríguez Juárez, Carolina (2010)
    • GT-PA: Including Classroom Teachers in Teacher and Learner Autonoy. Flávia Vieira, ed. "Struggling for Autonomy in Language Education: Reflecting, Acting and Being". Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009 

      Cranfield, Susan (2010)
    • Metacognitive Strategies Based Instruction to Support Learner Autonomy in Language Learning 

      García Magaldi, Lucía (2010)
    • Go: the Beat Generation from a Critical Perspective 

      Pastor García, Daniel (2010)
    • Towards Teacher and Learner Autonomy: Exploring a Pedagogy of Experience in Teacher Education 

      Vieira, Flávia (2010)
      Web ULLTwitterFacebook
      Universidad de La Laguna

      Universidad de La Laguna

      Pabellón de Gobierno, C/ Padre Herrera s/n. | 38200 | Apartado Postal: 456 | San Cristóbal de La Laguna, Santa Cruz de Tenerife - España | Teléfono: (+34) 922 31 90 00