español
English
Cambiar navegación
Contacto
Formulario de contacto
Teléfonos
riull@ull.es
Ayuda y soporte
Biblioteca Universitaria
Información sobre el Repositorio
Subida de documentos
Apoyo a la investigación
español
English
español
English
Login
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en RIULL
Esta colección
Listar
Todo RIULL
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom
GI. Formulación, Resolución de problemas y Tecnología en la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas (FOREyTEAM)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
Peer assessment processes in a problem-solving activity with future teachers
Armas González, Patricia de
;
Perdomo Díaz, Josefa
;
Sosa Martín, Diana de las Nieves
(
2023
)
Teaching students with mild intellectual disability to solve word problems using schema-based instruction
Bruno Castañeda, Alicia
;
Polo Blanco, Irene
;
González López, María J.
;
González Sánchez, Jon
(
2024
)
Effects of modified schema-based instruction to teach students with autism to solve additive compare problems.
Bruno Castañeda, Alicia
;
Goñi Cervera, Juncal
;
Polo Blanco, Irene
;
Fernández Cobos, Raúl
(
2024
)
Strategies for solving multiplicative problems using a conceptual model-based problem-solving approach. A case study with a student with autism spectrum disorder.
Bruno Castañeda, Alicia
;
Polo Blanco, Irene
;
Van Vaerenbergh, Steven
;
Fernández Cobos, Raúl
;
González López, María José
(
2024
)
The influence of problem-posing task situation: Prospective primary teachers working with fractions
García Alonso, Israel
;
Sosa Martín, Diana de las Nieves
;
Perdomo Díaz, Josefa
;
Bruno Castañeda, Alicia
;
Almeida Cabrera, Rut
(
2024
)
Más