español
English
Toggle navigation
Contact
Contact form
Phone numbers
riull@ull.es
Help and support
University Library
Information about the Respository
Document upload
Support to research
español
English
español
English
Login
Toggle navigation
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search RIULL
This Collection
Browse
All of RIULL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Qurriculum Año 2024, Número 37: Recent submissions
Now showing items 1-5 of 6
Qurriculum. Año 2024, número 37
Unknown author
(
2024
)
Martínez, M.C., Negro, A., Torrego, J.C. y Vicente, J.J. (2023). Construcción de unidades didácticas y aprendizaje cooperativo. Cómo llevar las competencias a la realidad del aula. Universi- dad de Alcalá, 202 pp. ISBN 978-84-19745-69-9
Monge López, Carlos
(
2024
)
Diferencias de género en el acoso escolar: una mirada a las perspectivas de víctimas, acosadores y observadores
García-Gil, María Ángeles
;
Pedrera Rodríguez, María-Inmaculada
;
Revuelta-Domínguez, Francisco Ignacio
;
Guerra-Antequera, Jorge
(
2024
)
Cuando un proyecto de cambio fracasa en la escuela: aprendizajes inesperados
Yedra Contreras, Pedro
;
Muñoz Martínez, María Yolanda
(
2024
)
History of music, electromagnetism and the Sun: an innovative educational resource for pre-service primary school teachers /
Eff-Darwich, Antonio
(
2024
)