español
English
Cambiar navegación
Contacto
Formulario de contacto
Teléfonos
riull@ull.es
Ayuda y soporte
Biblioteca Universitaria
Información sobre el Repositorio
Subida de documentos
Apoyo a la investigación
español
English
español
English
Login
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en RIULL
Esta colección
Listar
Todo RIULL
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Revista Canaria de Estudios Ingleses Año 2010, Número 61: Envíos recientes
Mostrando ítems 1-5 de 12
GT-PA: Including Classroom Teachers in Teacher and Learner Autonoy. Flávia Vieira, ed. "Struggling for Autonomy in Language Education: Reflecting, Acting and Being". Frankfurt am Main: Peter Lang, 2009
Cranfield, Susan
(
2010
)
Go: the Beat Generation from a Critical Perspective
Pastor García, Daniel
(
2010
)
The Translator's "Ofermod": Reconsidering Maldon's "For His Ofermode" (89) in Translation through J.R.R. Tolkien's The Homecoming of Beorhtnoth
Bueno Alonso, Jorge Luis
(
2010
)
A Constrastive Analysis of Research Article Introductions in English and Spanish
Mur Dueñas, María Pilar
(
2010
)
Can Moodle Increase Learner Autonomy?
Bobb Wolff, Leslie
(
2010
)