Show simple item record

dc.contributor.advisorGonzález Morales, María Olga 
dc.contributor.authorJanssen Reyes, Silviaes_ES
dc.contributor.otherMáster Univ. en Formación del Profes. en E.S.O., Bachillerato, F.P. y E.Ii.es_ES
dc.date.accessioned2018-10-03T09:05:05Z
dc.date.available2018-10-03T09:05:05Z
dc.date.issued2018es_ES
dc.identifier.urihttp://riull.ull.es/xmlui/handle/915/10438
dc.description.abstractThis project is divided into three different parts as set out in the Master’s End Project Elaboration guide. First, refers to a reflexive analysis and critical evaluation from 2017– 2018 didactic programme, which forms part of the Tourist Marketing module. For the first-year course, educational levels Certificate of Higher Education and Certificate of Higher education: Senior technician of project building. Studies which were carried out in I.E.S La Candelaria Institution where my internship took place and from where all information presented in this project has been taken thanks to the educational services provided. Second, includes the “Tourist Marketing” annual programme development; divided into 7 units, which have been built on its curricular minimal contents, learning outcomes, evaluation criteria, appraisal criteria and professional, personal and social competencies. Third, manifests the development of a working unit called “Interpretation of the Decision Project of Consumer” project that was carried out while I was an intern student in I.E.S La Candelariaen
dc.description.abstractEl TFM que se presenta se divide en tres grandes apartados: Análisis reflexivo y valoración crítica de la programación didáctica del curso 2017- 2018 del módulo de “Marketing Turístico”, del ciclo formativo de grado superior de Guía, Información y Asistencia Turística. Ciclo que se imparte en el Instituto Virgen de la Candelaria y en el cual he llevado a cabo mis prácticas. Dicho análisis lo realicé gracias a la información que el centro me ha proporcionado. Programación didáctica anual del módulo de Marketing turístico, desarrollo de la programación que consta de 7 Unidades de Trabajo. Desarrollo de una Unidad de Trabajo “Interpretación del proceso de decisión del consumidor”, la cual trabajé en clase, durante mi proceso de formación de prácticas en el IES Virgen de la Candelaria.es
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes
dc.rightsNo autorizo la publicación del documentoes_ES
dc.subjectProgramación didáctica
dc.subjectFormación profesional
dc.subjectMarketing turístico
dc.titleProgramación didáctica de Hostelería y Turismo: Módulo de Marketing Turístico.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record